Kinga Grzybowska
dyrektor, pomysłodawca, inicjator
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, z wykształcenia filolog anglista, nauczyciel wczesnoszkolny i przedszkolny oraz specjalista do spraw zarządzania. Inicjatorka i założycielka naszej szkoły, innymi słowy – kapitan statku EDISON. Prywatnie – mama trzech wspaniałych córek, żona i strażniczka domowego ogniska .
Kobieta mocnego charakteru o zaraźliwym śmiechu, dynamiczna i bezkompromisowa w trosce o jakość swoich projektów. Po sukcesie sieci przedszkoli językowych „Akademia Małych Tygrysków”, postanowiła urzeczywistnić swoje marzenie o własnej szkole. W budowaniu zespołu ceni otwarty umysł, kreatywność i zdolność do samodzielnego działania. Zwolenniczka nowoczesnych metod nauczania i budzącej się szkoły. Nie lubi stagnacji i marazmu, toteż przedszkola i szkoła tętnią życiem i nigdy nie śpią.
„Prowadzenie szkoły to dla mnie ogromny zaszczyt ale także wielka odpowiedzialność. Stale się rozwijam i dbam o to, by szkolić się pod okiem profesjonalistów, przede wszystkim jednak stawiam na obecność wśród dzieci. Tylko dzięki czynnemu uczestniczeniu w życiu szkoły mogę wiedzieć, czego potrzebują uczniowie i co powinniśmy zmienić lub udoskonalić. Nigdy nie jest tak, żeby nie mogło być lepiej.”
Katarzyna Grzanka
asystentka dyrektora, nauczyciel wspomagający
„Dzień należy do tego, kto pracuje ze spokojem, dążąc do wielkich celów” Ralph Waldo Emerson
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale pedagogiki i psychologii. W Edisonie pełnię funkcję asystentki dyrektora oraz nauczyciela wspomagającego. Jest idealnym dowodem na to, że można łączyć w sobie cechy humanisty i poukładanego ścisłego umysłu. Wystarczy jedynie być wytrwałym i dążącym do wyznaczonego celu optymistą.
W wolnym czasie preferuje aktywny wypoczynek z rodziną podczas wspólnych wyjazdów. Wieczorami zaczytuje się powieściami Paulo Coelho.
„Praca jako asystent dyrektora to niesamowite przeżycie, zwłaszcza dlatego, że mogę spojrzeć na szkołę od zupełnie innej strony – tej organizacyjnej, działającej niczym żywy organizm, w którym wszystkie cząstki muszą ze sobą współdziałać. Czuwam nad tym, by tak było. Jestem z natury pedantyczna, cenię sobie ład, uwielbiam sprawy dopięte na ostatni guzik, nie odkładam niczego na później. Rola nauczyciela wspomagającego natomiast jest dla mnie miłym dodatkiem i odmianą, okazją by móc pracować z dziećmi, stanąć po tej drugiej stronie – stronie belfra.”